Przeskocz do treści

Google Maps – czyli reklamuj się lokalnie

Prócz działań marketingowych prowadzonych w tradycyjnych punktach działalności handlowo-usługowej jednym z najskuteczniejszych rozwiązań marketingowych dla lokalnych firm jest całkowicie darmowa usługa Google Moja Firma. Odpowiednio zoptymalizowana wizytówka firmowa może okazać się źródłem zupełnie nowego ruchu, być może największego w historii Twojej działalności. Pod względem zwrotu z inwestycji, wyszukiwanie lokalne wyprzedza inne techniki marketingowe. Warto więc poświęcić nieco uwagi zagadnieniu lokalnego wyszukiwania.

Mimo ogromnej skuteczności, a co za tym idzie także sympatii przedsiębiorców, produkty związane z wyszukiwaniem lokalnym, mają swoje wady. Największą z wad jest paradoksalnie to, że Google stawia na ciągłe doskonalenie swoich produktów, a przez to nieustannie wprowadza szereg zmian i poprawek. To doprowadza do gorączki wielu przedsiębiorców, gdyż ciężko im nadążyć za ciągłymi zmianami.

Z naszej strony proponujemy wdrożenie oraz stały monitoring reklamy Waszej firmy.

Poniżej można zobaczyć kilka naszych realizacji.